2009.04.17

Hej bloggen och fina bloggläsare ♥

Allt bra med er? Själv är jag fortfarande inte frisk, men jag mår bättre efter att ha sovit länge i dag. Ska snart iväg till skolan för att ha historia (jippi! -.-), så jag måste sätta igång och duscha och sminka mig och lite så =), so I better get going!
Efter skolan ska jag sätta mig med den där musikläxan, det kommer inte gå bra detta alltså...shit. Men men, det får bli till att råplugga så fort jag får tid, måste göra det!


Det blir nog att ta på mig nya kläderna i dag =).
Vi hörs senare när jag kommer hem!
Kärlek till er ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv; Jag hoppade studsmatta och landade på huvudet och nacken knäcktes... och nu har jag väldigt ont i nacken!

2009-04-17 @ 13:06:25
URL: http://partymix.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: tack sötis! :)♥

2009-04-17 @ 19:11:20
URL: http://partymix.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback