2009.04.18

Hello guys! =)

Jag har varit borta hela dagen, kom hem runt halv åtta, åt mat och sen har jag suttit och pluggat tills nu. Min uppgift går ju käpprätt åt skogen och jag bara hatar den, jag orkar inte med den helt enkelt och det blir inte bättre av att jag inte fattar vad jag gör! Usch, ibland är skolans uppgifter så jobbiga och dåliga att man bara vill skrika rakt ut!!

Så, nu har jag fått rensa tankarna lite!
Hur är allt med er? =). Jag mår bättre men jag har nyst mycket nu på kvällen. Men äh, det blir säkert bra snart!
Phone Booth går på Tv4 just nu, ska väl slötitta på den efter att jag sminkat av mig...skulle behöva plugga i och för sig...jaja, får vara uppe hela natten imorgon istället!

Faktiskt väldigt bra film, även om allt utspelar sig på samma ställe hela tiden...


Nu måste jag dra mig härifrån, men jag förvarade ju er om att jag skulle vara dålig på att blogga den här helgen =(.
Puss och Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: B E A T R I C E

vill ni ännu vara med i min blogg tävling skicka då en bild till mig som ni har tagit och den får inte vara på er själva och sen laddar jag upp alla bilder på måndag sen försöker ni få röstar! :)

2009-04-18 @ 22:38:34
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Erik

Sov gott! <3

2009-04-19 @ 01:24:16

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback