2009.04.20

Hej,

jag har aldrig varit såhär trött tror jag. Jag har superont i halsen också...great! Åt ingen middag igår heller kom jag på när klockan nästan var två på natten, och inte hann jag göra klart läxan heller. Har inte ens börjat med trummorna...detta kommer inte att gå bra, I can feel it. Men jag ska göra så gott jag kan! Jag är inget proffs på sånt där direkt.
Måste åka om någon timme till skolan. Och upptäckte nyss att jag har ensemble innan jag har Gemu...alltså, detta går ju inte! Jag blir tokig. Vad ska jag säga till läraren?! ...

Nu måste jag sätta igång här...
vi hörs unde dagen! Puss


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback