2009.04.22

God morgon!

Skulle gått upp för 20 minuter sen, det gick inge vidare...så jag har lite bråttom nu. Ska hinna duscha, tvätta håret, sminka mig, gå ut med vovvarna, ja ni vet...mycket ska hinnas med! Dagen börjar med engelska och sen blir det en låååång håltimme så då tänkte jag sätta mig och plugga lite faktiskt! Har hur mycket som helst att göra, så det är perfekt med lite håltimmar! Har bara två lektioner i dag, ganska drygt, men äh, sånt är livet!

Nu ska jag börja göra mig iordning här!
Vi hörs efter skolan =), puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: [ Erika's Viktresa ] -21kg! Före&Efter bilder ute nu!

Tack för ditt söta inlägg. Gud va go du e. Jo, de e frustrerande :( usch!

2009-04-22 @ 20:15:57
URL: http://lifeabouterika.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback