A million little pieces

I går, fick vi inte bara tillbaka våra uppsatser, utan vi fick också en bok...på engelska of course. Jag tänke "kul med en ny bok", men när jag fick se den så ändrade jag uppfattning. Boken var hur tjock som helst, närmare 520 sidor, och vi har sex veckor på oss att läsa ut den. Visst om man bara hade det i läxa, men man har ju massa annat också! (nu behöver vi ju inte nämna att jag tycker att boken är skitbra och att jag läste 40 sidor redan igår och knappt kunde lägga ifrån mig den)...jag blir stressad!




Good luck to me! Haha =D.
Nej nu ska jag sova, orkar inte plugga mer. Måste bli frisk!
Sov så jättegott och dröm sött =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: det är sådär. skadade nacken på en studsmatta igår..

2009-04-17 @ 07:50:12
URL: http://partymix.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback