Australia, 27 Dresses och Underbara Älskade

Först i dag såg jag filmen Australia, som alla talat så himla gott om och allt. Så min syster hade hyrt den och eftersom vi bor på samma gata var hon gullig och frågade igår om vi ville se den innan de lämnar tillbaka den, så den såg vi =).
Det var jättemysigt, film mitt på ljusa dagen!

Kort sagt om denna filmen; Se den! Den är så oerhört vacker! Så vacker både i handlingen/storyn och filmad så bra att bara det ger en gåshud! Så vackert foto som våran familj alltid utbrister, haha. Den var väldigt bra kan jag säga i alla fall! Och världens sötaste lillkille spelade i den (bilden till höger), och han spelade så outstanding, det trots att han aldrig någonsin hållt på med skådespeleri. Fantastiskt! (Oj, det blev inte så kort sagt, haha)



Dagens andra film, som vi såg nu på kvällen var 27 Dresses, har aldrig sett den och nu tyckte Bea att det var dags!
Den var super verkligen! =). Loved it! Så himla mysig film verkligen, en riktig feel-good film! Ingen film som jag ångrar att jag inte såg på bio, nej, denna film är något man ska sitta hemma och kolla på, samtidigt som man har sin bästa vän bredvid sig och sin mor som skrattar högt, och en godisskål (eller i vårt fall påskägg) fyllt med godis och en julmust att dricka under påsken, det är grejjer det! Haha =D.




Sist men inte minst - Underbara älskade, som jag sett X antal gånger men aldrig blir trött på! =)
Denna vackra, fantastiska, helt makalöst underbara filmen är så känsloladdad, så otroligt fint filmad i fina miljöer och så bra skriven story och så äkta att man tappar andan ♥. Denna ligger på 3-toppen bland mina svenska favoritfilmer! =), ni måste se den, jag menar allvar!! ♥



Nu ska jag sova! =)
Sov gott fina läsare ♥, puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda Östman - the life of

Australia är så bra! :D

2009-04-11 @ 00:57:08
URL: http://matildaostman.blogg.se/
Postat av: Cristal

åh, jag såg Australia! Klockren var den! :D

2009-04-11 @ 14:47:27
URL: http://cristals.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback