D och J

Fick för en stund sen ett samtal från Ljungby, det var Idol-Danne som ringde. Jag blev lite chockad först men sen kände jag hur ett leende kröp fram. Blev jätteglad och när jag svarade så sa han bara "Hej, jag vill spela en låt för dig!" och så började de spela "Bubbly" som jag sjöng på Idol och sjöng lite allsång där i bakgrunden. Fick prata med Idol-Jocke och andra trevliga människor! Det är såna saker som gör en glad, som gör mig glad! Jag blev rörd och jag blev alldeles varm i hela kroppen. Vissa människor har bara den där förmågan att göra mig lycklig. Att jag bara träffat de en gång är ofattbart, känns som att jag känt de så mycket längre! Det är konstigt hur vissa människor bara klickar på en gång. Tog inte ens 10 minuter så satt vi och tjattrade och nu känns det som att jag inte kan vara utan dom. Dramatiskt kanske ni tycker, men vad bryr jag mig om det? Så kan man känna =). Surt är det bara att de bor så nedrans långt bort...men de kommer snart hit, I'm happy!

Danne och Jocke

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback