Durch Den Monsun

Eftersom vi inte haft denna blogg så länge så tänkte jag berätta att jag, Emma, är ett Tokio Hotel - fan. Jag älskar deras musik och den får mig att bli glad, mår helt enkelt bra av att lyssna på deras musik, gammalt som nytt! Snart kommer de ju också med ett nytt album vilket jag längtar otroligt mycket efter! Speciellt med tanke på att de sagt att det är väldigt mycket nytt sound, sånt är ju alltid spännande!

Denna låt var den första jag hörde, och jag bara älskar den. Denna låt är en utav de låtar som får mig att känna glädje i hela kroppen. Blir lycklig när jag hör denna!

Tokio Hotel - Durch Den Monsun


Nu ska jag sova, försöka i alla fall. Har ont i armen, vaccinerade nämligen mig i dag mot färstinggrejjs...TB är det va? Jaja, något sånt =). Det gjorde lite ont...men men, nu är jag vaccinerad mot det tre år framöver, skitbra!

Imorgon ska jag jobba, så då blir det lite dåligt med bloggandet under dagen, men när jag kommer hem så hörs vi! =)
Sov så gott allihopa. Kramar!

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback