Ett litet glatt tillroprop från mig.

Jag ÄLSKAR vår och sommar. Just nu sitter jag på framsidan, tar en kopp kaffe, tänker på att bikinisäsongen närmar sig. Att jag borde, efter 10 kilo plus på kroppen, röra lite mer på mig... Hehe.. Nää, jag har det bra här i solen, lukta på blommorna.

Har målat naglarna i en lila kulör som känns riktigt somrig och härlig. Fick den av Jonathan igår...

Ikväll ska jag till min söta mamma och lillasyster. Min storasyster kommer dit också... Vi hörs aldrig. Helt sjukt!!! Ska bli så mysigt att träffas.

Här kommer lite bilder som beskriver min underbara morgon/förmiddag. Ha en fin helg och ut i solen, umgås, ta en glass, en öl. MYS!




// L

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback