Gissa vart jag är?

God morgon alla underbara!

Anlände för en stund sen till jobbet =). I dag ska jag arkivera så det blir en ganska lugn dag i dag! Ska också bjuda min syster på lunch...så för en gångs skull tar vi lunchen samtidigt, mycket trevligt ska det bli! Får se vart vi går någonstans =). Hur har ert lov varit hittills? Mitt har varit bra, fast jag har ju jobbat, så mitt "lov" har varit bra än så länge :P. Imorgon är jag ledig för då ska vi till djursjukhuset med minstingen Elliot. Han har nämligen fått inflammation i såret, sen kastreringen så nu går lillplutten på antibiotika...stackaren! =(.

Förresten! Ni glömmer väl inte tävlingen som kommer upp i dag?! Min syster lottar ut ett skor värda 700kr! I storlek 38 så jag tror att många kommer att kunna delta! Hoppas bara nu att ni deltar! Vi har nog tävlingen ganska länge så att många får chansen att vara med! Ju fler, desto bättre right?! ^^.

Nu ska jag sätta igång och jobba så det ryker!
Puss och Kram på er sötnosar!

// E

Kommentarer
Postat av: Erik

ooh stackarn :( . Så ni har kastrerat honom nu. Hoppas han blir lugnare. Det kanske han redan blivit. Synd på infektionen bara "/ . Själv har jag inget påsklov :( . Och tyvärr har jag 45 i skostorlek haha.

kraaam

2009-04-08 @ 17:29:33

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback