Halkbanan imorgon

Alltså. Hjälp!

Imorgon ska jag köra halkbanan. Och jag är sjukt nervös! Jag kom att tänka på en sak, tänk om jag får total blackout och typ inte kan växla eller någonting? Tänk om jag varvar motorn så den börjar brinna? Eller om jag kanske kör av banan när jag inte ens fått sladd? Tänk om jag inte ens får iväg bilen? Eller kanske blir jag så nervös att jag svimmar under genomgången? Haha...jag måste ha syrran med mig känner jag. Jag hoppas verkligen att jag får sitta i samma bil som henne, för jag kan inte sitta med en främling och köra, jag kommer ju verkligen att dö då...då sitter jag hellre själv! Faktiskt. Jag åste i alla fall gå ut med vovvarna nu, sen ska jag sova, för jag måste sova. Ska upp tidigt imorgon bitti och jag måste vara utvilad. MÅSTE klara detta imorgon, annars har jag slängt 1500kr åt skogen, och det skulle inte sitta så bra just nu...önska mig lycka till hörni!

Godnatt!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback