Hemma

Nu är jag hemma igen. Vilken dag säger jag bara! Kursen var i alla fall jätteinstressant och det gick skitbra för mig faktiskt, nu är det bara att beställa tid för halkbanan imorgon och få det gjort! =), kommer nog ta ett tag innan jag tar själva körkortet, men det känns i alla fall väldigt bra! =). Pappsen har varit ute med vovvarna så nu ska jag hoppa i säng på en gång. Ska upp tidigt imorgon och jobba. Sen så är det IDOL sökning som gäller. Ska sova utanför Hovet! Någon som ska hänga på?! Ju fler desto bättre, right?

Hoppas ni får sova gott i natt, det ska jag =).
Puss och kram på er söta läsare!

Det syns att jag är trött. Min blick är helt ofokuserad! Haha.



 


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback