IDOL

God morgon bloggen!

Jag är på jobbet nu jag! Ska arkivera fram till klockan ett, sen går jag hem och packar för att bege mig iväg till Hovet där de har antagningarna/auditions till IDOL 2009. Jag vet inte vad jag ska sjunga, så väl förberedd är jag inte, men jag känner att är om låtvalet kommer från hjärtat, även om det gör det en timme innan jag ska in så är det bättre än att jag ska stressa efter att hitta en låt. Jag har några som jag kanske väljer mellan;

Darin - Homeless
Colbie Caillat - Bubbly
Jason Mraz - I'm Yours

Eller kanske någon annan Darin låt, de kan jag ju utantill och de ligger mig varmt om hjärtat! =)
Nu ska jag fortsätta jobba! Vi hörs nog bara någon gång till, för jag har ju ingen minipc jag kan ta med mig, tyvärr =(. Men vi hörs sen när jag kommer hem för att packa!

Puss och Kramar!


Kommentarer
Postat av: Viktoria ♥

ha en bra dag! :)

2009-04-24 @ 14:41:35
URL: http://vickanss.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback