Idrott

God morgon! =)

Jag är uppe och påklädd, men är som en vandrande zombie. Är så himla trött så det är inte sant! Har idrott första lektionen också, har vi styrka går jag därifrån, haha xD. Usch. I dag blir en jättelång dag också eftersom direkt efter skolan ska vi åka ända till Vällingby (Råcksta) för att gå på riskettan...och den är 3.5 timmar lång! Så i dag blir det inte så mycket bloggande. Kommer inte hem förns runt klockan halv tio/tio, och då blir det nog sängen direkt om jag ska orka gå upp och jobba imorgon =). Sen blir det IDOL! Vet fortfarande inte om jag ska söka, men ska i alla fall dit, och det ska bli skitkul! ^^. Har inte ens börjat packa än så jag vet inte riktigt hur jag ska hinna det, men det löser sig =). Hoppas att ni får en bra dag! =)

Puss och Kram på er <3


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback