Illamående...

God morgon!

Sov så fruktansvärt dåligt i natt plus att jag mådde så illa imorse så jag inte kom iväg till skolan. Har ringt läkare nu för att få en remiss till Läkarhuset Odenplan, då kanske man kan få tas på allvar för en gångs skull! Jag hatar läkare. De säger bara "nej men det är inget fel med dig", de är nonchalanta och översittare. I hate them! (såklart är inte varenda en så, men de allra flesta!). Jag ska i alla fall till en läkare på onsdag så då kommer jag få en remiss till Odenplans läkarhus, där är det jättebra och där är de noga med hur de utreder och så, så hoppas jag får resultat där =).
Ska lägga mig ner och sova någon timme i hopp om att sen orka ta mig iväg till skolan! Historian och svenskan får jag inte missa alltså, då kommer jag efter så det heter duga! ...

Vi hörs senare under dagen!
Pussar


trött som bara den men jag har platt hår ochär nöjd med det! =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback