Gehörs- och musiklära...

Hej på er sötnosar
!

Denna dag har jag sovit igenom, därför den dåliga uppdateringen. Men men, jag måste bli frisk och det är ju det bästa sättet säger alla, så jag har provat den metoden, haha. Kan inte säga att kuren hjälpte sådär jättemycket, men lite piggare är jag nog. Ögonen svider dock som bara den och jag trodde att min ögoninflammation var över, men eftersom de rinner och svider så blir jag hemma från jobbet imorgon också! Jag blir tokig. Jag tycker det är jättekul att jobba...jaja, min syster sa så tröstande att "jobbet finns kvar" och att jag skulle krya på mig istället, så det känns bra! =), får jobba dubbelt så hårt nästa vecka istället ;D. Ska gå på en lektion imorgon tänkte jag, och sen direkt hem och plugga.

Sitter och håller på med en Gehörs- och musiklära/ensamble-uppgift nu, som är sjukt svår!!!

Detta ska jag göra
; Jag ska göra en utförlig komp"skiss" på en låt (jag valde Howie Day - Collide). Det räcker inte med en utan man ska göra en per instrument...alltså, piano, två gitarrer, bas och trummor...jag sitter just nu och kämpar med trumnoterna som jag inte fattar ett skit av. Jag är dödens! Det måste vara klart senast måndag, för då ska jag dela ut dom till människorna i min grupp och så ska jag "leda" dom genom den och så ska vi spela den. Great. Jag är körd!!



Kommentarer
Postat av: B E A T R I C E

jo :)

2009-04-16 @ 22:24:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback