Jag förstår inte...

...såg precis på nyhetsmorgon om klocktrender...hur kan det finnas TRENDER och MODE för klockor?! KLOCKOR?! Jag hänger ju inte med alls här. Tycker att det är sjukt att detta modefixerade samhälle även ska behöva byta klockor lika ofta som kläder. Fatta hur mycket pengar man skulle behöva lägga ut för att byta klockor varje gång trenden ändras...nej jag håller mig till min fina klocka från Ur&Penn som kostade 400kr, den är superfin och jag byter den när den går sönder!

Över till något annat. Jag vaknade imorse med illamåendet kvar. Sovit lite bättre i natt dock, men fortfarande inte bra. Det är bland det värsta som finns att ligga och vrida och vända på sig och inte kunna sova. Usch. Men det finns de som har det värre! Jag blev i alla fall hemma från jobbet...suck, jättetråkigt =(. Men jag måste vara rädd om mig själv! Det tyckte syrran också, så då blev jag hemma.

Tänkte lägga mig ner och kolla på "The Dark Knight", älskar den filmen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mkt!!Ah klockor som är så läckert;)

2009-04-28 @ 18:07:33
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback