Jag lever!

Hej på er!

Jag har otroligt mycket att berätta, men vet inte vart jag ska börja! Det var den bästa helgen någonsin i alla fall =).
Jag gick inte vidare, men det skiter jag i =). Jag träffade två underbara killar från Ljungby där; Danne och Jocke. Så underbart goa och jag saknar dom redan så himla mycket! Det var otroligt jobbigt att säga hejdå till dom, usch...
Vi ska i alla fall hålla kontakten och förhoppningsvis kommer de upp någon gång snart igen, jag längtar!!

Något mindre trevligt var att jag på lördag morgon blev jättedålig. Mådde illa, kände mig svimfärdig, blev kritvit i ansiktet och blå/grön på händerna, blodcirkulationen var jättedålig. Så jag blev kollad av läkare och sånt och de trodde det var en kombination av vätskebrist och blodtrycksfall eftersom mina pupiller såg så konstiga ut...så jag satt där och halvsov och mådde skitdåligt. Danne tvingade i mig vatten, tack för att han fanns där liksom! =).  My och Emma var också där, fast Emma fick åka hem natten till lördag för hon stukade foten rätt illa så hon behövde komma till sjukhus.

Oavsett så var det den bästa helgen någonsin i mitt liv! Och allt tack vare det trevliga sällskapet. Har inte haft så roligt sen jag vet inte när. Detta IDOL år slog alla de andra med hästlängder =). I'm happy!

Jocke och Danne


Ska nog försöka att sova lite nu, är fortfarande inte helt okej...men jag lär må bättre snart hoppas jag!
Vi hörs senare under dagen! =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback