Klänning, kjol + filmer

Hej hopp!

Hur är allt med er? De flesta ligger nog och sover nu...mina ögon svider och jag har ont i hals och huvud fortfarande så vet inte om det kommer bli så mycket sömn...känns som att mina ögon brinner så fort jag stänger dom! Det brukar ju lägga sig efter några sekunder, men icke. Jaja.

Köpte en lite vår/sommar-klänning i dag på H&M samt en kjol. Kjolen var en vanlig svart med lite gråa krumelurer/mönster på, en baskjol kan man väl kalla den, såhär ser klänningen ut;

Måste säga att den är finare i verkligheten! =). 98kr kostade i alla fall den, rena rånet eller hur? Haha ;D.
Den här bilden är lånad från H&M:s hemsida



Köpte även dessa filmer;


2in1-filmer. Fick fyra filmer för 149kr, inte illa (tips: De finns på ICA MAXI). Kärlek till Rocky-filmerna!


Kommentarer
Postat av: Leia

Ja. =)

Då vet jag det. :P

Kram

2009-04-14 @ 23:12:05
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback