LOV!! (eller ja, jobb och lov)

Hejsan!

Wicked day. Jag är så otroligt trött så jag somnar snart, stupar snart ner i golvet! Denna vecka tog verkligen kål på mig...alla andra var också helt slut och i slutet av dagen satt många och halvsov och halvlyssnade på lärarna, haha xD.
Har varit och handlat på ICA MAXI inför imorgon då mamma har några kompisar samt mina tre systrar på middag! Underbart. Nu ska vi åka iväg till Donken, ingen orkar laga mat...pappa har åkt upp till farmor i Norrland, önskar att jag kunde åka med men måste vara hemma med gåbbarna jag!

Nu måste jag åka! Vi hörs sen! =)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Vilja

Härligt med lov, så skönt att få vara lite ledig :)

2009-04-04 @ 00:04:15
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback