Mera godis...kära någon!

Hej kära ni ♥

Innan jag skriver något annat ska jag bara påminna om TÄVLINGEN SOM SÄTTER IGÅNG SENARE IKVÄLL!!!
Det är en sjukt bra tävling där ett par skor för 700kr lottas ut! Så pass på! =)

Så...

Slutade kvart över tre i dag och så åkte vi hem, jag gick ut med gåbbarna på en liten längre promenad sen så somnade jag på soffan. Är så fruktansvärt trött så jag ska nog gå och lägga mig snart. Känns som att jag håller på att bli sjuk =(. Har fått utslag på kroppen och i munnen och så svider det i ögonen och jag känner mig allmänt hängig...inte bra! Men det kanske är bättre att det kommer nu så jag slipper missa så mycket i skolan.

Ni vet jag fick ju ett påskägg igår på jobbet...i dag fick jag ännu mer! Och det var inte bara vad som helst, utan detta;


I love advokatfirmor, haha xD. Nej men jag blev jätteglad och chokladen var jättemumsig! =)
Nu måste jag lägga mig ner, mår nada good!
Vi hörs imorgon fina läsare ♥
Puss och godnatt ♥


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback