Nu har jag lite tid att skriva några rader!

God kväll,

jag blev precis färdig med mitt arbete! Så himla skönt. Imorgon smäller det, då ska vi köra Collide och det är lite nervöst för hur det ska gå i och med att jag ska leda lektionen och så, men jag ska göra mitt bästa och då kan det ju inte bli fel! Hoppas jag, haha =).

I dag fick jag min lönespecifikation, och blev väldigt glad! Bestämde mig då för att eftersom jag nu har pengar till körkortet beställa en körlektionstid så det gjorde jag! =D. Den 13e Maj ska jag dit och då får ni akta er från gatorna, haha ;D. Det är så klart nervöst, men det ska bli spännande också! =). På torsdag ska jag åka till Vällingby för att gå den nyainförda kursen "Riskettan" och om jag blir godkänd (vilket jag tror att jag kommer bli) så ska jag boka halkbanan, sen är det bara att boka uppkörning och teoripprov och plugga järnet!!! Jag är peppad nu! Känns väldigt bra att ha tjänat ihop pengarna själv, även om jag hellre skulle velat köpa andra grejjer...alltså en systemkamera =P.

Nej nu ska jag gå ut med mina älsklingar!
Vi hörs imorgon, god natt! Pussar och Kramar


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback