Nu kommer tävlingen - pumps för 699kr lottas ut!

Jag lottar alltså idag ut ett par skor i stl 38. De är för små för mig. Annars skulle jag aldrig ge bort dem.
Smala i modellen, så fungerar även för en 37:a. Dem är alltså helt oanvända.
Köptes på scorett för 699 kr.

Tävlingen kommer att pågå ett tag och vinnaren kontaktas senare via mail. Jag berättar när tävlingen är avslutad.

Regler för att delta;
 

♥ Skriv om tävlingen i din blogg (samt länka till detta inlägg då)
♥ Kommentera sedan detta inlägg så jag vet att du är med! (har du ingen blogg skriv din mailadress - I SJÄLVA KOMMENTARSRUTAN - glömmer ni detta så är du inte med i tävlingen!!!!!)
♥ Länka ditt tävlingsinlägg i din blogg i kommentaren du skriver här
(♥ Inget måste, men tipsa gärna dina kompisar! Det blir roligare om fler deltar)


Jag har köpt skorna för egna pengar.




// L

Kommentarer
Postat av: Vilja

Läckra! :)

2009-04-09 @ 20:34:43
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar: Funderade på det, men jag brukar ha storlek 36, 37 ibland. Tror du jag kan ha dom då? :)



Haha näe dom har inte kommit än, men ligger nog i lådan på tisdag :D

2009-04-09 @ 22:37:28
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Vilja

Svar: Ja kanske det! :)



Haha , det är ingen fara. Har varit grått väder här idag så jag har inte behövt några solisar. Roligt att jag vann iaf :)

2009-04-09 @ 22:51:35
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback