Nytt jobb, nya tider... Nytt liv...

Ååååå, vad jag älskar mitt nya jobb. Jobbar närmast två helt fantastiska tjejer. Jenny och Jana. Officehelp"-arna" är också helt fantastiska.

Det är inte så mycket att göra just nu då många tagit ledigt under påsklovet.

Jag kommer också att ha en tävling snart där jag lottar ut ett par skor i stl 38. Jag lägger upp bilder på sidan imorgon. Dem är helt oanvända och sååå snygga. Dem köptes på scorett för 700 kr. Tävlingen kommer att pågå ett tag och vinnaren kontaktas senare via mail. 

Tipsa en kompis genom att skriva en kommentar i dennes blogg. Skriv sedan en kommentar TILL MIG där du lämnar en länk till kommentaren i din kompis blogg. Länka till inlägget  ÄVEN i din blogg. Glöm inte mailadressen i mailadress - fältet. KRÅNGLIGT?! Jag har själv köpt skorna, med mina pengar. Så något ska jag väl få för det. Lite "publicity" (FLÖRT)

Instruktioner kommer även imorgon. Med tävlingsinlägget.
Jag kommer att lotta ut andra saker i fortsättningen. So keep looking! 

// L

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback