Om tre dagar börjar allvaret igen =(

God morgon! =)

Vaknade för någon halvtimme sen, låg och pratade i telefon till klockan halv två något sånt, så i dag är jag trött, men det gör inget! Jag pratar inte ofta i telefon och det var jättetrevligt =).
 På onsdag börjar jag skolan...det är inte roligt alls. Jag vill inte. Har så himla mycket att ta igen och jag bara orkar inte! Funderar faktiskt på att plugga hela nästa vecka, får inte göra något annat. Det skulle behövas lite sån tid!
Om ni undrar varför jag inte börjar på tisdag är det för att jag är ledig på tisdagar och då jobbar istället! =).

Vad ska ni göra i dag? Sista riktiga dagen på lovet...
Jag ska äta frukost nu och sen ska jag kolla på film tror jag, sen efter det ska jag ut och sola, för nu är det lite för kallt för det, men det blir säkert bra under dagen. Vi hörs senare, ha en jättebra dag! =)

Min äldsta vovve, Edgar - sötnosen! <3


// Emma

Kommentarer
Postat av: Vilja

Nej va söt! :)

2009-04-13 @ 00:28:45
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback