På jobbet

Hejsan! =)

Just nu sitter jag på jobbet och svarar i telefon så det ryker! Det kommer samtal hela tiden, har försökt att skriva detta inlägg i ca 40 minuter nu, men det har inte gått så bra för telefonen ringer hela tiden, haha! Men det är kul! Jag har i alla fall något att göra! =). Ska jobba imorgon också blev det bestämt! 
    I dag dras vinnaren av solglasögonen, hinner inte skicka dom i dag, men imorgon så ska jag få iväg det, det lovar jag! Vinnaren kontaktas nu senare ikväll! Jag ska nämligen be min mamma dra någon vinnare, så det blir en rättvis lottning. För hon vet ju inte alls vilka alla är och så, hon får välja någon på måfå bara, det blir jättebra! =).

Ska ha en röstning här veckan också, så ni får rösta på vilken blogg ni tycker är bra och så! =)
Hoppas att ni deltar då, annars blir det inge roligt ju ^^.

Nu ska jag fortsätta jobba här, ska sätta mig med lite arkivering nu tänkte jag! =)
Puss och Kram på er <3

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback