På jobbet!

God morgon!

Nu har jag gjort iordning allt här på jobbet, tänt ljus, gjort iordning kaffebrickor, kollat alla konferensrum etc. Ska fylla på pennor nu och lite annat om det behövs! =), hittills har det bara kommit ett samtal, så jag hann göra allt i min takt också ^^. Tuss (Bea) kommer in och lunchar i dag, tror jag i alla fall :P, vi får se hur det blir med det!

Börjar dagen med musik, denna lyssnade jag på påvägen hit;

In Flames - Come Clarity



Vi hörs senare =), ha en fin dag!
Puss och Kramar!  // E

Update: Såg att vi fått en ny prenumerant! Välkommen, vem är du?! =D (givetvis vill jag höra om alla prenumeranter så om ni läser detta skriv gärna några rader om vilka ni är! ) =)


Kommentarer
Postat av: Vilja

Svar: Det tackar jag för! :) La förresten til leran blogg inne på bloglovin igår :) Ha en fin Tisdag!

2009-04-07 @ 10:20:22
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback