På jobbet =)

Godmorgon! =)

Jag kom upp ur sängen! Hehe...gick faktiskt upp klockan 06:00, så en extra kvart tog jag som "sovmorgon". Sov jättedåligt i natt pga att hundarna gnällde, ville ha mat mitt i natten, flämtade etc etc...och är hundarna oroliga går det ju inte att sova...men men, huvudsaken är att jag kom upp ur sängen! Och jag lyckades =).
Har ringt ganska många samtal redan, men det är bara roligt! Om jag hinner ska jag försöka att arkivera lite grann också, jobbar ju trots allt bara till klockan 09:30 i dag...för sen är det musical al day long! =). SEN ÄR DET HELG! =D, åh vad det ska bli skönt! Har lov nästa vecka också, men jag ska jobba lite också, känns rätt okej ändå faktiskt!

Nu ska jag jobba vidare här, vi hörs sen när jag kommer hem!
Kärlek till er <3


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback