Sjuklingen...

Hej på er!

Jag vaknade imorse och jag blev påmind igen av min ögoninflammation...usch. Har även jätteont i halsen och känner mig allmänt dåsig. Syrran ringde imorse och hörde att jag inte lät bra och rådde mig att stanna hemma, vilket var väldigt skönt. Gissa vem som dök raka vägen i myskläderna igen och ner under duntäcket? Jo, jag. Vaknade för 45 minuter sen och har nu ätit lite lunch, men det var inte gott...maten i sig är ju skitgod, men jag hade ingen aptit tydligen. Det var i alla fall skönt att jag får vara hemma och vila en dag till innan skolan börjar. Förhoppningsvis är jag bättre imorgon!

Hur är det med er?! Jobbigt med skola igen kanske...det tycker jag. Men jag börjar 10:00 imorgon, så det är ju rätt soft ändå! Slutar någon gång vid tre också, så jag ska inte klaga =).
 
Dagens planer blir att vila, ska också kolla på två filmer som vi hyrde i söndags som ska tillbaka imorgon! =). Två riktiga mysfilmer! Det behövs nu.

Förresten ska jag tipsa er om att in kompis är med i en tävling som heter NEXT STAR. Han behöver alla röster han kan få, så om ni har fem minuter över, ge honom en röst! (Man kan rösta var 5:e minut så det kan ni också göra).

Såhär gör ni;

♥ Gå in HÄR
♥ Vänta lite tills "presenteras av..." spelats, sen kommer en presentation, klicka då på "stäng" i nedre högra hörnet (om ni inte vill höra det så klart).
♥ Klicka på "Finalister Next Star 2009"
♥ Klicka på bilden som ni ser här under och sen på internetrösta och klicka på den gula stjärnan som är där! =)

Svårare än så är det inte =).



Pussar och Kramar!

Kommentarer
Postat av: Vilja

Hejsan! Ville bara tacka för mina solisar, dom låg i brevlådan idag när jag hämtade posten :D

2009-04-14 @ 12:48:49
URL: http://viljasvarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Men lilla gumman.

Det är inget roligt att vara sjuk.

Krya på dig så kanske vi ses på fredag kramisar Storesyrran =)

2009-04-15 @ 15:43:54

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback