Something New

Hejsan!

Alltså, detta lov ska jag verkligen blogga mer! Jag har varit jättedålig på det nu sista dagarna, är bara så sjukt trött och i dag har jag ju bara legat och degat i soffan! =). Tuss (Bea) kom över en stund nu på kvällen också, efter vår promenad med gåbbarna =). Nu sitter jag och kollar på den underbara filmen "Something New", se den om ni inte gjort det! En otroligt vacker film =).

Är nyduschad och fräsch så efter filmen blir det till att sova! För imorgon ska jag upp och jobba!
Hoppas ni får sova gott i natt! Trevligt lov på er! =D

Puss och Kramar!



// Emma

Kommentarer
Postat av: PelleJ

Den äger !

2009-04-05 @ 23:43:09
URL: http://setesh.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback