Tisdag

God morgon!

Klockan är tidigt men jag är uppe! Ska åka till jobbet om ca 45 minuter och jag tänkte hinna äta frukost för en gångs skull, så det var lika bra att pallra sig upp! Är dock trött som bara den, det är sjukt svårt att hålla ögonen öppna! Får se om lite smink kan hjälpa mig att se lite piggare ut! Det brukar hjälpa, haha.

Ni får ha en superbra dag! Lycka till i skolan, på jobbet eller vad ni nu ska göra denna tisdag =). Vi hörs när jag kommer hem, runt fem tiden skulle jag tro. Kram!

Earth Hour, 2009


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet att måndagslektionen redan varit, och du antagligen gjort "Collide" hur gick det?



Hoppas det gick, om inte bra, så hyfsat?



älskar dig, puss<3

2009-04-21 @ 08:16:29
URL: http://browneyed.webblogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback