Trötter

God kväll,

har vilat hela kvällen, kollat på One Tree Hill, sovit lite, plattat håret, ja jag har hunnit med en hel del. Hade tänkt att plugga, men det blev inte så alls, orkar inte helt enkelt. Mår jag inte bättre snart måste jag gå och ta prover för att se vad som hände egentligen. Det var jätteläskigt att känna sig svimfärdig och när alla sa att jag var helt kritvit i ansiktet så blir man ju rädd...men men. Mår lite bättre i alla fall, så det är väl bra ändå! Imorgon är det crapskola igen...usch. Är så trött på skolan så jag kan spy. Alla dess måsten, feta inlämningsarbeten, stress och tidiga morgonar...det är inte my style eller hur jag ska uttrycka det. Vill hellre jobba, där det finns lite rutiner, där man alltid vet vad man ska göra!
Oh boy om jag längtar till studenten! Ett år kvar...

Nu ska jag nog hoppa in dushen sen ska jag läsa lite engelskabok och efter det blir det sängen!
Är så himla trött och ändå sov jag igår från ca 13:00-18:30 och sen från klockan 19:00-10:10 idag. Alltså 20,5 timmar....helt sjukt! Och ändå är jag så himla trött. Men ja, min kropp behöver sömn!

Vi hörs senare!
Pussar!


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback