Tröttmössa

Jag tror jag måste sova nu faktiskt, min hjärna är trött och jag känner mig krasslig, vet inte vad det är med mig. Det bryter aldrig ut på riktigt, utan jag har ont i halsen, är förkyld och så svider det i ögonen, jag har ont i huvudet etc...men ingen feber och det förkylningen kommer aldrig, mer än att jag är lite snorig. I know, värsta analysen, men jag blir galen! Hellre att jag blir sjuk på riktigt än att gå runt och vara halvsjuk...it sucks! Totally

Slänger upp en låt här, som jag aldrig tröttnar på, den är makalöst underbar;

Beatles, The - Let It Be


Next stop, sängen! =).
Sov så jättegott! Puss och Kram på er <3
// E

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback