VG+...

Hej!

Gick hem lite tidigare från skolan, mådde inte tillräckligt bra för att kunna sjunga då allt som kom ut lät helt hemskt + att jag hade 2½ timmars håltimme (håltimmar?) så jag pallade bara inte. Åkte till Ektorp och lämnade in de hyrda filmerna och gick och köpte äpplen, sen åkte jag hem.

Fick tillbaks en uppsats som vi skrev innan lovet, när jag skrev den så hade vi lite tid på oss och jag kom inte på var jag skulle skriva, så jag blev smått överraskad när jag fick tillbaka den;

Lite störande att det inte blev MVG- ...men men =D


Nu ska jag ta det lugnt och bara slappa.
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: B E A T R I C E

det ska du få vara med! :D

2009-04-15 @ 17:42:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Emelie

fin blogg :) har frågestund nu, fråga på! :) ♥

2009-04-15 @ 19:54:16
URL: http://partymix.blogg.se/
Postat av: Linda

Duktig tjej, VG är väl jättebra speciellt med tanke på att du inte hade så gott om tid på dig.



Stolt storesyrra är jag hur som helst !!



Stor kram =)

2009-04-17 @ 10:34:09

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback