Busig!

Man får vara busig ibland. Så jag har varit det nu :). Rocky 4 började på TV;n...kunde jag stänga av? Nej. Som vanligt när det kommer någon bra film på TV så kan jag bara inte förmå mig att stänga av...weird. Jaja. Den var jättebra den här gången också, haha, har sett den säkert fem, sex gånger. Det hjälper ju att Sylvester Stallone är riktigt snygg i filmerna ;). 

Okej, kanske inte just på denna bild, men annars så! ;P


Georgeous!


Nu ska jag verkligen sova, på riktigt! Mina ögon går i kors och nu är minerna ännu värre;
Kära någon (!)
Godnatt :)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback