Idag var det tungt!

Imorse väckte mamma mig klockan 06:13 och sa "Emma min läpp har svullnat upp". Och jag skämtar inte, det såg ut som hon tagit botox gånger två, typ som Kissies läppar när hon hade fyllt i dom! Helt sinnesjukt. Jag gick upp direkt för att klä på mig och va redo att skjutsa mamma till sjukan men vårdguiden sa att hon skulle avvakta men att om hon får andningssvårigheter så måste hon in direkt! Ja men vad betryggande. Det har blivit värre nu och svullnaden går inte ner...illa! Men vi får vänta och se.

Efter någon timma så somnade jag om och vaknade av ett sms strax efter elva. Någon minut senare ringer syrran och frågar om vi ska springa ut och jogga :), sagt och gjort! Så vi var ute drygt 22 minuter (vilket är skitbra för oss som annars inte tränar, haha ;P). Men shit vad det var tungt idag! Benen kändes som cement! Det beror nog på att jag varit ute och joggat nu hela veckan + i söndags så det känns ju nu. Ska i alla fall inte ut och jogga imorgon tror jag, då kanske jag åker och simmar istället eller något!

Nu blir det "frukost" :)
Pussar


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback