Mys! :)

Har precis gått ca två kilmoter i 12 cm klackar
! Kan ni fatta det. Inte jag heller. Dock så gick jag som en skjuten anka de sista 200 metrarna (heter det så?), det var hemskt, haha, har så ont  fötterna nu! Men är i alla fall hemma efter en jättemysig kväll med storasyster ♥! Vad jag tyckte om filmen + de få bilder jag tog kommer imorgon, är för trött för att hämta kameran och före över allt ;). Nu blir det att tvätta av sminket och sen krypa till sängs, åh vad skönt med sömn.


muppbilder verkligen. men det bjuder jag på! :)



Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Cookie

haha, det heter 200 meterna xD

2009-08-13 @ 15:41:08

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback