Trevlig kväll - sängen nästa!

Har varit i Åkersberga och lyssnar på pappa och hans band! :). Vi åt jättegod mat (jag åt plankstek med oxfilé, hur gott som helst!) och sen dansade vi loss (eller ja jag fotade mest) där på dansgolvet! Kom hem runt klockan halv ett, kvart i ett så nu är vi trötta. Jag ska kolla färdigt på Rocky V och sen blir det sängen direkt, är så galet trött (men inte tillräckligt trött för att stänga av en Rocky-film, haha ;)).


Vacker.

Vi hörs imorgon, godnatt alla ni där ute i världen! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej förlåt att jag är så seg på att svara!

Jag har inte bokat tid än för teori och uppkörning, utan har halkbanan imorn..:) Lite nervös faktiskt, gick den bra för dig?

Vad gullig du är! Jag skulle faktiskt behöva hjälp med lite förklaringar till tex vad det är för skillnade på bruttovikt, totalvikt, maxvikt och allt sånt, har du lust att hjälpa?:D



Vad ballt att din pappa har ett band! :D Sjunger han eller spelar han instrument?

2009-08-09 @ 18:50:28
URL: http://chessy.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback