090713

I'm up!

Eller ja, jag har varit vaken i 1½ timme, så riktigt nyvaken är jag ju inte. Har ärit jättegod frukost och suttit här och kollat på Oprah Winfrey show, haha. Och jag grät, som vanligt när jag ser andra gråta...vansinningt. Men när någon annan gråter, vare sig det är av glädje eller sorg, så gråter jag när jag ser tårarna rinna nerför kinderna på en ledsen person. Jaja.
Vad är planerna i dag? Jag vet inte själv, har inte gjort några planer. Funderar på att åka till Forum och kolla lite på REA;n där...eller så åker jag till Sickla och köper lite grejjer till kameran. Har 1500kr som jag har tänkt att lägga endast på kameragrejjer...kanske photoshop också =). Får se som sagt...

Haha, nu ser jag inte vad jag skriver, Extreme Home Makeover går på Tv, tårarna kommer på en gång! Haha x).
Nu ska jag göra lite nytta! =)

Pussar

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback