090716

Hej,

har varit hos läkaren nu på morgonen och tagit blodprov, och nu är en riktig utredning på gång angående mitt illamående. Ska göra massa otrevliga saker där jag bland annat (förmodligen) ska få göra om min gastroskopi (när de går ner med en kamera genom halsen ner i magen) eftersom idioterna till läkare inte tagit något prov på slemhinnorna...plus en massa andra undersökningar...säkert blir det nya blodprover också. Är så otroligt trött i dag pga att jag mår så illa och har mått illa sen igår kväll. Ska nog sätta mig ner och kolla på film nu!

Ni får ursäkta dålig uppdatering i dag med.
Pussar

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback