090720

"Uppe innan två, I'm impressed!" stod det i ett sms jag fick utav Bea "imorse" när jag meddelade henne att jag inte var död utan att jag bara hade sovit, haha. Illa! ;). Men ärligt, jag har sommarlov och då vänder man på dygnet! Och det är endast okej på sommarlovet. Ska träffa Bea i dag igen men det som står först på schemat är en powerwalk aka. snabbpromenad med far och mor min, fy så skönt. Jag måste komma igång nu om jag ska hinna bli lite fit nu till hösten - för att inte tala om till studenten om ett år, haha. Har bara inte hunnit eller orkat nu när jag pluggat till körkortet som en tok! (då menar jag vissa dagar åtta timmars pluggande). Nu är det slut på godiset och allt onyttigt...nu håller jag mig till helgerna, då får man skämma bort sig själv lite grann, men inte i veckorna, kroppen mår inte bra av det, så stop it säger jag nu till mig själv =).

Måste sätta på mig träningskläder nu, pappa är hemma snart.
Vi hörs senare under dagen! Pussar ♥


Mami klippte bakbenen + tassar och pyttelite av ryggslutet på Elliot, det blev såhär mycket...sick! ;P

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback