En film ni måste se/uppleva! (verklighetsbaserad)

Har precis tittat på en ny film som precis kommit ut på DVD; Defiance



Största huvudrollen spelas av; Daniel Craig


men en annan huvdroll är Jamie Bell


och Liev Schreiber



Handling hittar ni här [länk] men kortfattat handlar den om andra världskriget, kampen att överleva till varje pris, kärleken till sina medmänniskor, om hoppet att lyckas ta sig därifrån levande och modet att fortsätta mot alla odds och slå tillbaka mot det man fruktar.

Den här filmen var briliant! Verkligen. Den är hemsk, vilket alla sanna historier är. Den var gripande, spännande (hur nu en sån här film kan bli spännande), läskig, otroligt bra skrivet manus, story och otroligt bra spelad! Betyg: ♥♥♥♥♥ / 5
Se den!
Så enkelt är det :).





På tal om Jamie Bell. Kommer ni ihåg den fantastiska filmen Billy Elliot som handlade om en pojke som inte ville annat än att dansa balett? Man märker att tiden går när man ser bilderna nedan;




Kommentarer
Postat av: emma

Hej! Kul att du hittat min blogg och läser den =) jag skriver om min kamp mot min mamma som utsatt mig för bedrägeri i en stor summa pengar . som jag nu ska upp i rättegång mot.! KRam

2009-07-31 @ 20:45:34
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D vet inte varför jag gillar den men...hehe:) ska vi lägga till varandra i bloglovin?:Djag tycker de ialf;)(om du nu har det) / http://dollhouse.devote.se (skriver den tillsammans med min bästa vän)

2009-08-01 @ 12:10:28
Postat av: emma

hoppas jag med en dag verkligen =)

2009-08-01 @ 12:55:17
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback