En hemlighet ska nu till att avslöjas!

Under en månads tid har jag varit väldigt frånvarande på bloggen. Nu får ni veta varför;

JAG HAR TAGIT KÖRKORT! IDAG.

Jag har pluggat som en galning verkligen, varenda (nästan) dag. Så i onsdags denna vecka skrev jag teorin (som jag klarade på första!) och sen idag var det dags att köra upp...boy was I nervous! Men jag klarade det, I passed! På första försöket...vilket jag aldrig trodde. På tisdag eller onsdag så kommer det riktiga körkortet...helt sick! Är så otroligt stolt över mig själv, för jag har kämpat så otroligt hårt och jag ville verkligen detta. Och nu har jag det! :D, så himla glad är jag.
Nu blir det nog bättre uppdatering, för nu har jag inget plugg att göra, i alla fall än på ett tag =).
 


Pussar!

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback