Filmdag i dag

Har bara legat i dag och kollat på film och bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag göra två jobbiga undersökningar som kommer ta alla mina krafter, så förmodligen blir det inte mycket bloggande imorgon. Vi får se om jag hinner ett litet inlägg innan jag sticker till sjukhuset...men förmodligen inte. Ska upp klockan halv sex ><...

Dessa filmer såg jag idag;



Solstorm var en helt okej film, om bara skådespelarna kunde spela bra! Man är så bortskämd med amerikanska/brittiska/utländska överhuvud taget skådespelare att man skäms när man ser hur dåliga de svenska är. Så det drar tyvärr ner filmen en hel del. Ingen film jag ser om direkt, men den var okej. Betyg: ♥♥,5 / 5





Valkyria är en riktigt bra, men tragisk film! Man kastas mellan hopp och förtvivlan. Man sitter där och tänker "hoppas de dödar Hitler nu" samtidigt som man känner sig hemsk som tänker så...på något konstigt vis. Den är absolut sevärd och skådespeleriet är väldigt, väldigt bra! Betyg: ♥♥♥♥ / 5

Nu blir det sängen. Godnatt! :)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback