Filmkväll/pratkväll med bästa vän ♥

Har haft en underbar kväll med två filmer och min bästa vän bredvid mig i soffan. Doesn't get any better than that ♥. Vi såg först på Prom Night - it was creepy men ändå inte så bra som jag hade hoppats. Men den var absolut inte dålig, så den får 3,5/5 av mig =), sevärd är den i alla fall. Så har ni lite tid över, hyr den ;). Såg senare nu på kvällen Bröllopsduellen, och den älskade jag! Otroligt bra skådespelare och bra skrivet manus tycker jag =). Den får 4/5, ett litet minus för att den var förutsägbar, men vilka filmer är inte det i dag?
Var och handlade i dag. Körde bilen all by myself...ingen som sa till mig vilken väg jag skulle ta, ingen jag kunde fråga om regler eller liknande...bara jag och Volvon...och såklart radion på högsta volym och bas ;). Vuxenpoäng till mig faktikst, men det känns å andra sidan läskigt att jag har blivit så stor att jag har körkort! Det är insane, men ändå på ett bra sätt.

Imorgon blir det bästa vän och jag framför TV;n igen, har hyrt filmer och köpt nya filmer, så filmdag + lite träning står på schemat imorgon, lugn och skön dag med andra ord. Nu är dock planerna att sova, för mina ögon följer inte direkt de jag vill, de går i kors! Vi hörs imorgon igen, sov gott ♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

svar: Tack så mycket! Det ser ut som att det är utomlands.



Älskar eran header!

2009-07-20 @ 11:17:43
URL: http://jonnasjoberg.blogg.se/
Postat av: Gratissidor



Kika in min GratisBlogg där du kan hitta gratissidor, samla lite poäng och få presenkort och massa prylar.

2009-07-20 @ 12:18:02
URL: http://gratissidorr.blogg.se/

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback