Firad

Hi guys! Har varit inne i stan och firat att jag tagit körkort! Började på Humle Hof (så otroligt god mat!) och sen gick vi vidare till någon pub på samma gata, sen drog vi till Oliver Twist som ligger på någon annan gata, haha...jag är dålig på gatunamn! =)...får leva med det, haha ;). Vi gick sen till Thaiboat - jag kom in även om det va 23-års gräns, allt tack vare att jag kickade ass imorse och fick mitt körkort ;) i Hammarby sjöstad där jag drack en jättegod Daquiri strawberry, mums! Dock går jag aldrig tillbaka dit! (ska inte säga mer än så...men näe, inte my kind of place).

Tog lite bilder i alla fall, men hittar inte minneskortläsaren...så ni får bilderna imorgon istället! Nu ska jag bara sitta här och dega, är så sjukt trött efter all nervositet och alla spänningarna som släpper. JAG HAR KÖRKORT...det får inte jag in i min skalle! Underbart är det i alla fall! =)



Godnatt, sov gott, så hörs vi imorgon! =)

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback