Guests

Har städat hela dagen. Började dock med att bada mina voffsingar, och så fönade jag Edgar också och nu är min lille prins så otroligt vacker! =). Har städat toaletten, plockat undan massa skit, dammat och samtidigt spelat (och kollat på) "Michael Jackson - The Dangerous Tour" på högsta nivå, underbart. Jag är en person som inte kan städa utan musik, det är verkligen sant, jag får absolut ingenting gjort om jag inte har bra musik spelandes på hög volym. Weird, haha ;). Lina och Jonte har anlänt för någon timme sen och jag fick en present av dom, så otroligt gulligt verkligen ♥, blev jätteglad! Stay tuned för att se vad det var ;D.

Nu ska jag sätta på mig lite smink innan de övriga gästerna kommer hit!
Ha en fin kväll allihopa ♥


Så sitter jag där i bak med handduken på huvudet, haha, så kan det gå ;)




Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback