I'm alive...

...AND moving! Jag kan faktiskt röra på mig idag, även om jag har ont så är det okej :), det var nog bra att stretcha i bastun igår. Har varit i Sickla nu och hämtat ut lite recept och sånt, och nu ska jag snart kila till Bea, vi ska bara "hänga". Älskar att umgås med den människan, aldrig några problem, hon är så lätt att ha att göra med!

Förresten så fick jag en present av min syster med familj igår! 500kr för att jag tagit körkortet, verkligen supergulligt, TACK :), jag blev jätteglad!

Hör av mig när jag kommit hem igen, det dröjer nog :)
Pussar

Gammal, oseriös bild.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback