I'm back on track!

Kom hem för en stund sen från en 22 minuters joggingrunda med syster :), eftersom jag aldrig tränat ever in my life så är det en lång runda att springa för mig och det står jag för, haha. Även om det slinker ner några onyttiga saker i magen någon gång i veckan så är jag väldigt duktig just nu (och tänker/ska försöka att hålla mig duktig!)

I alla fall, nog om träningen! Har varit hela dagen i Vaxholm, vilket var supermysigt! Lägger upp bilder senare ikväll när jag duschat och ätit mat och satt på mig myskläder och så. Det blir med andra ord en väldigt lugn hemmakväll i dag, känner mig helt groggy, haha. Efter  Vaxholms"resan" var jag och mami i Forum och kollade på mobiler. Jag har ju reklamerat min gamla mobil för den var riktigt usel, så usel att jag var tvungen (ja, tvungen den la av var femte minut) att köpa en ny som jag fick betala för utan abonnemang istället. Men nu har de gjort en deal, de avbryter alla kostnader jag har nu och så startar vi på ny kula! Nytt abonnemang och ny mobil som jag fick välja själv, jättebra! Dessutom var det en så sötnos till kille som jag fick hjälp av när jag kollade på olika mobiler...haha ;). Bestämde mig för Sony Ericsson W995, den nya (en gång Ericsson, alltid Ericsson). Köpte även en tröja/tunika/whatever från Zara som ni får se senare :). Nu blir det dusch, sen mat, pussar!


Skitsnygg i silver! Supernöjd :). Hoppas nu att den inte är så usel som den andra.

Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback