Mobilbloggandet fungerar aldrig!

( Har som sagt mobilbloggat men inte har det funkat...det funkar aldrig. Ska man behöva betala för något som inte fungerar? Visst att det inte kostar så mycket, men efter några sms, många bäckar små...som man säger. )

Har i alla fall kommit hem nu :). Simningen gick bra, men det är otroligt tungt! Vi simmade i en timme och hann 1,8km, så det var ju bra! Känner redan nu hur otroligt ont jag kommer att ha imorgon! OUCH. Har stretchat, men det kommer nog inte hjälpa så mycket ;), har ju problem med mina muskler och leder också, men men, vill man vara fit är det så det får vara :). Direkt efter det syndade jag, haha. Nej men vi gick ut och åt på restaurang och det var jättegott! Men det är faktiskt fredag i dag, och då får man synda. Nu är jag hur trött som helst! Kvällen blir med andra ord lugn...med ytterligare andra ord - snart sängen!

Imorgon har jag inga planer, ska förmodligen träffa Tuss och kolla på film, prata, slappa, dricka te etc etc, för vi båda lär vara ganska färdiga imorgon, haha! Otränade som vi är! But we're working on it! Och det är det som räknas! Nu känner jag att jag verkligen bara babblar och babblar. Ska dricka upp min Vitamin WELL'S med grönt äppelsmak - mums - sen ska jag göra mig iordning för sängen! Ska läsa några kapitel i Twilight sen ska jag gå in i dvala, typ.

Godnatt! :)


 Det där är jag (HAHA!)


Kommentarer

Här kan du skriva vad du har på hjärtat, men tänk på detta innan;

♥ Kommentera först och sen kan du ge en invit till din blogg
♥ Inget spam som "vill du vara med i en tävling..."
♥ Kommentarer som är stötande godkänns inte, så ingen idé att ens försöka:


Ditt namn:
Är du våran stalker? :)

Din mail: (bara vi som ser)

Har du en blogg så vi kan kika in hos dig sen?:

Skriv det du tänkt här:

Trackback